Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik weet het nog niet zo zeker

Meneer was niet bijster goed gezind dat hij voor niets was opgekomen
Hij staat er idd een beetje onverzorgd bij voor mensen die enkel sportpaarden kennen. (lees: lange wintervacht zoals enkel een Tinker dat kan hebben, manen die simpelweg niet uitgekamt te houden zijn met een paard dat 24/7 op weide staat en natuurlijk rolt dat witte monster maar wat graag in de modder...)
. Laat ik voorop stellen dat ik tegen paarden alleen houden ben, heb het ook nooit gedaan en gewild en heb er altijd meerdere tegelijk gehad daarom, maar er zijn nu eenmaal echt uitzonderingen. En ik heb ruimte zat en ook geld om er meerdere te onderhouden, daar ligt het ook niet aan.
Javelin schreef:Niet gewerkt maar wel meegeweest met mijn vorige instruceteur die bij haar heeft gelest. De paarden die buiten stonden stonden allemaal alleen (op Bonnie na dan).
Maar ook al gaat het om 24/7, men wil er met de wet toch heen dat ze dag en nacht buiten staan? En ik wil daarmee aangeven dat die paarden echt niet dag en nacht buiten staan.