yvvv schreef:Mijn mening is weer helemaal up tot date, nadat ik vorige week een aantal keer ben wezen kijken.
Vind en blijf het niets vinden voor die paarden. De stal waar ik ben wezen kijken, heeft te veel paarden op een te klein stukje lopen. Vind ook niet dat de paarden erg erg paards bijstaan, ze staan eigenlijk allemaal een beetje voor zich uit te staren en reageren gelijk als iemand aan komt lopen. Zegt naar mijn idee al genoeg. Ook was het een blubberige bende, denk ook dat dat niet zo lekker is voor de paarden. Kuil was niet bij alle stations aangevuld, een vriendin en ik hebben het zelf van het ene station naar het andere gesleept, omdat de ene vol was en de ander leeg.. Plus (en dat is voor mij nog het belangrijkste punt) .. Geen weidegang!
Weet niet of dit op alle hit actief stallen is natuurlijk, ik ken alleen deze en ik zou mijn paard er nooit inzetten...
Nee dit zou ik ook niet willen op deze manier.
Als in zo'n sation gaan staan moet er ook wat inzitten anders is het hel pricipe weg.
maar dit zal ook wel weer steeds meer komen, van die mensen die een soort van hitactiefstal beginnen en het dus niet op de juiste manier doen.
Ook teveel paarden op een klein stuk en nooit weidegang zou voor mij geen optie zijn.