Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarcoBorsato schreef:6 keer per dag een beetje voeren is beter dan 2 keer per dag veel ineens. Even offtopic, maar dat wilde ik even melden
Hinke schreef:NoordwijkHet is een klein stalletje met in totaal 5 paarden, 3 weides en 2 inloopstallen, en een kleine buitenbak. Er is ook nog een container waar je je spullen kunt bewaren. Het ligt in een woonwijk
. Het is goed befietsbaar (ong. 6 km fietsen) en het is voor mij ook goed te betalen
Het enige nadeel wat ik nu zie is dat er uiteindelijk huizen worden gebouwd en we er weg moeten, maar mss duurt dat nog heel lang.
Citaat:Misschien is zoveel keer voeren bij veel stallen helemaal niet nodig?
Als paarden 's ochtends gevoerd worden, vervolgens 1 of 2 dagdelen in de wei staan
Citaat:Heel veel paarden zijn niet eens blij door enkel in een zand-bak te staan (mits ze er mogen eten) bij ons mag geen hooi in de paddock komen denk je dan echt dat mijn paarden het fijn vinden om daar 3 uur te staan.
tita schreef:Citaat:Misschien is zoveel keer voeren bij veel stallen helemaal niet nodig?
Als paarden 's ochtends gevoerd worden, vervolgens 1 of 2 dagdelen in de wei staan
Wanneer gaat er nog eens een![]()
branden bij bepaalde bokkers.
Niet elk paard kan in Nederland in de weide niet zowel in de zomer en niet in de winter.
Heel veel paarden kunnen niet eens in de winter naar buiten en laat ik eerlijk zijn alle mensen die roepen mijn paard staat 3-4-5-6 uur in de paddock vind ik ook prut.
Heel veel paarden zijn niet eens blij door enkel in een zand-bak te staan (mits ze er mogen eten) bij ons mag geen hooi in de paddock komen denk je dan echt dat mijn paarden het fijn vinden om daar 3 uur te staan.
Mijn pony is dol op fourageren (hoe je het ook schrijft) je ziet hem niks anders doen dan neuzen in het stro en slapen (is op leeftijd 26)
In de zomer gaat ie de weide op en dan krijgen ze 4 voerbeuren in de winter krijgt de mijne 7 voerbeurten en dat is iig 4x kracht en 3x hooi (2x niet eiwitrijk en 1x heel erg eiwitrijk) en ik vind dat dus wel fijn helemaal voor een ouder paard