Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en even verderop hebben ze een buitenbak (moet dan wel een drukke weg over) Maar hebben jullie enig idee wat iemand voor "huur" om het zo maar even te zeggen kan vragen voor een jaartje gebruik. Ik las net wel tussen neus en lippen door op een ander topic dat ze dat deed voor een paar tientjes. Iemand misschien nog een idee qua vraagprijs voor zoiets (dan weet ik wat me te wachten kan staan)
DSNDebora schreef:@ brainless, ik weet hier in de buurt ook een goede bak, maar wat geef jij ze ervoor? Ik zou namelijk niet weten wat voor bedrag ik kan verwachten?
(hij is eigenlijk al met pensioen) En dat bevalt super! Wij hebben helemaal geen kosten aan stalling, omdat hij niets wil hebben. Paarden worden ook door hem gevoerd. Heeel erg makkelijk dus!
Nadeel is hier wel dat ik dus geen rijbak heb.. Gelukkig kan ik altijd bij vriendinnen met rijbak terecht ! Dat is zoo fijn!! En dan heb ik 2x per week les, dus dan kan ik ook in een bak terecht.. En de paarden staan aan de rand van een bos, zodus als ik nergens terecht kan, trek ik het bos in
L_bonsai_L schreef:bij ons(in groningen) heb je ook gewoon bakken van de gemeente waar iedereen gratis gebruik van kan maken en die prima te berijden zijn(buiten bakken) en er is soms nog springmateriaal ook! is dat bij jullie nergens?
groningen wel, wij niet
.
gem schreef:ik heb niet alle voorgaande bladzijdes gelezen.
Mijn pony heeft ook 8 maanden bij een boer gestaan. Zoals alles heeft het voor en nadelen: Geheel zelf-supporting (maar dan weet je wel precies wat je te wachten staat als je ooit je pony aan eigen huis kunt zetten), dus 2 x per dag naar de boerderij.
Geen rijbak, dus rijden in de polder en soms in de bak van een buurman (maar dat schept wel weer verplichtingen).
Geen of weinig specifieke paarden-know-how aanwezig, dus je moet zelf wel een behoorlijke basiskennis hebben van verzorging en ziektebeeld.
Geen of weinig andere pensionklanten, waar je de paardensport en gezelligheid mee kunt delen.
Ik ervoer dit alles niet als nadelen, maar menig een denkt daar anders over.
DSNDebora schreef:Zo dat is nog best veel vergeleken met Haflingertje hierboven 40 euro voor een jaar of 10euro per week is toch zo'n 500 euro...poeh he
Maar ik vind opzich 75euro toch wel een leuk bedrag voor een jaar?!