madamX schreef:Ik ga mijn prijzen niet verhogen. Verder ben ik van mening dat een stalhouder altijd zijn prijs moet kunnen onderbouwen, kunnen laten zien waarop de stalprijs gebaseerd is; helaas doen 99 van de 100 stalhouders daar erg geheimzinnig over en hanteren zij fantasie prijzen van ruim 400 euro per maand. Als dergelijke stalhouders zulke prijzen moeten hanteren omdat zij anders niet 'uit' kunnen, dan doen zij structueel iets goed verkeerd. Luxe als machinaal uitmesten is geen argument, dat gebeurt hier ook (zelfs dagelijks), dus dat zijn niet echt de kosten. Waarschijnlijk gaan ze 6 x per jaar op vakantie of hebben een andere dure hobby.
Bedankt voor je reactie. Dat is dus ook precies de reden van dit topic..ik wil duidelijkheid over de algemene onderbouwing van pensioneigenaren als die een prijsstijging doorvoeren. Alleen dan kan ik een beeld vormen van de werkelijke kostenstijging of in ieder geval de reeele kostenstijging.
@chevano... maar je bent met me eens dat jij dan heel goedkoop staat? Ongelooflijk dat dat voor dat bedrag kan...