Schoonmaken Koker/Penis van je paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

binky

Re: Schoonmaken Koker/Penis van je paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 14:04

Ik maak de koker schoon door eerst flink even aan zijn binnen been te kriebelen,dat vind mijn ruin erg lekker en dan schacht hij vanzelf uit:P
Dan een snoepje en als hij dat een paar keer krijgt en doet weet hij wel wat ik bedoel als ik hem daar kriebel.

Ook staat meneer me altijd met een stijve piel op te wachten s'avonds om het eten,tijd genoeg dus om het schoon te maken Lachen

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:28

sorry aslo, dan was jij het ..... Bloos
ik zie ze normaal eigenlijk niet zitten en nu zag ik een klein wit puntje, toen ik dit weg wilde halen bleek er een heuse "bonk te zitten" gelukkig vond hij het niet vervelend toen ik deze er uit drukte.
ik zal het wel vaker blijven nakijken, moet eerlijk zeggen dat ik dat op die plek nooit deed

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:11

Die van mij slaat het licht uit me ogen als ik daaraan wilt zitten.
Heb hem nu 2 jaar en nog nooit gedaan, niks geen onsteking gekregen.
Hoop eerlijk gezegd dat ik het nooit hoef te doen Tong uitsteken

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:30

binnenkort even proberen dan Tong uitsteken ik denk dat ik het dan met unicura ga proberen, die heb ik thuis voor mn piercing liggen dus kan geen kwaad denk ik. en ik heb speciaal de ongeparfumeerde unicura gekozen. even kijken of het lukt Haha!

Eternalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:49

@ vivian_ve

Wil je me laten weten hoe dat ging?? Ik heb waarschijnlijk wat aangekoekte rommel daarbinnen zitten en wil weten of unicura goed werkt Knipoog

edit: of het écht niet pritk e.d.

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 18:51

doe het dan gewoon met lauw water Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:53

ik heb ook 1 ruin die loopt in een natuurgebied, nou ik ga echt niet aan zn ding zitten hoor, daaag Haha!
hij heeft nergens last van ook dus lekker laten hangen Tong uitsteken

Eternalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 20:09

Nou, charlotte, ik heb het idee dat het niet genoeg zou helpen, ik ga het wel ff proberen eerst, maar dat blijft niet echt 'plakken' aan mijn handen snap je ?? En het zat echt heeeeeeel erg aangekoekt ik kreeg het echt niet los ook met een zo hadr mogelijke hand als kon.. en het hoorde der echt neit volgens mij dus ik heb iets glibberigs nodig xD

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 20:20

eternalty: ik zal je op de hoogte houden, ik denk dat hij dr morgen aan moet geloven. ik denk niet dat de unicura prikt want als ik het zelfs in een open wondje (traguspiercing) kan doen dan zal het bij de paarden ook geen pijn veroorzaken lijkt mij. morgen ga ik hem denk ik ook scheren dus dan is hij al rustig als ik zn piel schoonmaak Bloos

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:14

Arabesk schreef:
ikke schreef:
Nooit gehoord van water waar ze doorheen lopen??
Dat wij paarden de toegang tot waterplassen ontzeggen wil niet zeggen dat dat in de vrije natuur ook doen.

hengsten in de vrije natuur vegen hun piemel regelmatig af...

door 'm weer even in een merrie te steken Clown

Dat gaat alleen maar op voor de hengsten die een harem hebben, de rest krijgt zelden of nooit de kans. In de natuur zijn er veel hengsten die niet voortplanten. En ook de hengsten die mogen voortplanten kunnen niet om de haverklap hun piemel in een merrie steken, het zijn de merries die bepalen wie er op welk moment wordt gedekt.
De meest natuurlijke methode van reinigen is dus toch water, dus er moeten maar veel zwembaden voor paarden komen Clown

Eternalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 15:01

waratje, dankje Lachen (grappig ik heb de unicura ook nog van mn tragus liggen Haha!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:41

Weten jullie misschien een manier om in je eentje de koker te wassen? Mijn paard laat me er namelijk wel aankomen, maar als ik mijn hand iets langer daar houdt 'schopt' hij naar zijn koker. Wat dus sowieso al in houdt dat 1 voorvoet optillen geen zin heeft, en dan ben ik ook nog alleen..

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:35

nou het is me gelukt hoor Tong uitsteken het verbaasde me echt hoeveel ruimte "daar" is. Haha! met water en unicura-zeep, nou hij stond te genieten Dromen hij had wel wat van dat kalmeringsspul op omdat ik het na het scheren gedaan heb.

Eternalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 08:08

aaah mooi dan kan ik met een gerust had een warm unicura badje maken Lachen (hij laat het toe maar is niet zo heel happig erop dus als ik dan óók nog eens prikspul dr in smeer.. daar wordt ie vast niet blij van)

ja hea dat vond ik ook er pas daadwerkelijk je halv hand in ofzo haha.. ik dacht eerst ook dat je dr omheen moest maar het is echt in dat gaatje ..
stond ik eerst dr naast te prikken, vond ie niet zo leuk Ach gut

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 11:46

ik nheb het eens geprobeerd hij laat het niet toe

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 13:13

tessii1991 schreef:
ik nheb het eens geprobeerd hij laat het niet toe

Wie voedt er nou wie op? Voedt jij je paard op of voedt jouw paard jou op? Als hij het "niet toelaat" dan ga je oefenen tot hij het wel toelaat, want als hij er een ontsteking heeft zitten zul je er ook aan moeten komen en dan is hij nog veel meer vastbesloten..... en met goede reden!

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 13:16

Ik kan hem moeilijk dwingen om zijn penis niet terug te trekken he Verward
als ik in/aan de koker met me handzelf zit vind ie geen probleem maar daar krijg ik geen viezigheid uit hoor...

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 13:21

Nee, je kan hem niet dwingen om hem te laten hangen maar, je kan hem wel aanleren dat jij met je hand in zijn koker zit en dat jij op dat moment niet gediend bent van trappen ed.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 13:28

MandyR schreef:
Nee, je kan hem niet dwingen om hem te laten hangen maar, je kan hem wel aanleren dat jij met je hand in zijn koker zit en dat jij op dat moment niet gediend bent van trappen ed.

eventjes beter lezen.... dat doet hij niet, hij blijft gewoon braaf staan... maar ik krijg geen viezigheid uit te koker....
hoe doen jullie dat dan?

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 13:44

Ok, sorry.
Je krijgt de viezigheid er niet uit schrijf je. Kan je wel voelen dat er iets zit? Anders is zijn koker misschien wel schoon.
Er zijn hier al genoeg tips gegeven hoe je de rotzooi eruit moet halen, mits er wat zit natuurlijk. Als het wat vaster zit, is een doekje makkelijker dan je blote hand omdat het er wat makkelijker aanvast plakt.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 13:45

Als jij zegt "hij laat het niet toe" zullen de meesten van ons dat toch lezen als "je mag er niet aankomen" en dat wordt meestal door paarden aangegeven met slaan.
Als jij in zijn koker kunt met je hand en hij blijft daarbij netjes staan terwijl je daar in "rommelt", dan is het goed.
En als jij niets vindt daar, tja, misschien is hij een erg schoon exemplaar, maar misschien moet je eens wat zorgvuldiger zoeken. Kan ik van hieruit echt niet bepalen. Ach gut

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 13:48

Zijn penis is wel heel vies dus dr moet wel viezigheid inzitten, ik zal eens nog een keer wat zorgvuldiger doen idd.

haflinger4me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 13:57

Snap echt niet dat er mensen zijn die zeggen ik ga er niet aan beginnen. Het hoort gewoon bij de verzorging van je hengst/ruin en kan voor behoorlijk wat problemen zorgen als je dit niet doet. Behalve dat de koker ontstoken kan raken kan het zelfs problemen aan nieren of koliekverschijnselen geven. Dat het lijkt of het allemaal wel goed gaat als je het niet doet zegt niet zoveel. Iemand die nooit zijn tanden poetst loopt ook niet het hele jaar met kiespijn. Dat je het niet weet kun je niets aan doen , dat je het wel weet en zegt dat vind ik vies dus ik doe het niet , vind ik een ander verhaal.
Veulens horen net als voetjes optillen ook van jongs af aan te leren dat je er gewoon aan kunt zitten. Als ze dat niet geleerd hebben kun je dat nu alsnog wel leren. Mijn hengst en ruin staan allebei bijna te slapen als ik de boel schoonmaak.

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:05

precies! mijn nieuwe paard heb ik het ook meteen maar even laten weten dat het normaal is! hij heeft er geen problemen mee! staat lekker te slapen en gooit de boel er zo uit!
Mijn pony vind het niet leuk! maar jammer hoor, wat ik wil gebeurt Haha! ,, ik vind het ook vies! maar het hoort er idd bij! Haha!

mental11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 01:25

Sieppus schreef:
Nog even een tip. Als je een ondraaglijke stank aan je handen hebt, dan moet je je handen wassen met tandpasta! Niet je paard natuurlijk. Ik werkte op een kinderdagverblijf en dan heb je wel eens te maken met een overstroomde vieze luier, en als dan je handen stonken even tandpasta, wassen en frisse handjes! Het helpt echt! Vork

Kijk daar ben ik blij mee! Mijn handen bleven ondanks handschoenen (zelfs vaat handschoenen) nog 2 dagen meuren, dus die tip zal ik beslist ter harte nemen!

Elke keer dat mn paardje 'm onder het genot van het eten laat hangen, loop ik er heeel rustig, deuntje voor me uit fluitend heen en hatsikidee, zit ik er als de wiedeweerga weer bij om er vriendelijk aan te frunniken en een paar velletjes eraf te halen. Hoop namelijk dat hij dan gaat begrijpen dattie er niet dood van gaat. Misschien hoopt hij dat ik es ga begrijpen dat hij daar wat kietelig van wordt.
Ik vraag me --heel kortstondig--wel eens af wat de omwonenden in dat refo-dorp er wel niet van denken ...
Als het dan echt nodig is, zul je zien: geen handschoentjes, olie of wat dan ook. En die piemel wil je niet loslaten want dan kruipt hij schielijk weer ongeveer de buikholte in. Heb nog wel eens geprobeerd hoe ver ik zn piemel kon uittreken om in een bocht toch nog rek&strek bij een flesje te komen dat echt nét buiten handbereik stond. Maar nee. Dat gaat niet goed, zo elastisch als hij lijkt, is ie niet Haahahhaaha.
Nee natuurlijk heb ik er niet hard aan gehangen, bennie gek. Maar wel voorgesteld hoe dat zou zijn. Waarop ie m prompt introk. Sja je moet natuurlijk wel oppassen welke beelden je je voor de geest haalt. Ze pikken (!) het alllemaal op!

Af en toe ga ik op piemel-was-expeditie bij een vriendin met een ouder IJsje. Daar hebben we al verschillende olie-en en Essentiele Olie etc geprobeerd. Amandel of Jojoba olie lijkt ons het handigst. Daarmee kan je velletjes losweken en zachtjes weg wrijven. Al het andere bleek te irriterend.
Vergeet ook niet het superranzige 'hazelnootje' naast de plasbuis in de eikel op te vissen en weg te halen.
Kokhalzen verzekerd! Ook erg goed voor de lijn als je wilt afvallen. Denk: 'hazelnootje' elke keer dat je wilt snacken/snoepen. Werkt geheid.
Verder tijd nemen en zacht zijn. En niet schrikken hoe ver je wel niet zo'n koker in kan (volgens mij is dat echt de buikholte, dood eng!).

Mijn merrietje wrijf ik af en toe de donkere aangekoekte dinges van af. Sinds de geboorte van bovenstaand preuts jong, stond haar vagina in net een andere hoek onder de staart en kwam er weleens wat poep langs. Gek genoeg is dat nu weer minder. Ik check het af en toe, en als het vies is maak ik het schoon.