Jij oordeelt zonder te snappen.

IN die zin is die 50 "maar" dat stukje land.

Als jij land bewerkt en het dier het hele jaar door in dat weitje staat, haal je er als eigenaar niks uit financieel. Vind dit nogmaals een bullverhaal.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammie schreef:Bevooroordeeld... Wat dacht je van halve informatie geven??
Met die 50€ ben je nog niet, dus is het ook geen goedkope manier van paarden houden.
detour schreef:50 euro in de maand in de winter en herfst? Wat is dat voor weitje? Schuilen? Beschutting? Ruwvoer? Winter?..
Ik vind dit een beetje naief.
detour schreef:HAnneke, dat komt er idd bij als je goed voor je paard wilt zijn. dat vind je echt niet voor 50 euro, dus het is wel heeeeel basic.![]()
Jij oordeelt zonder te snappen.![]()
IN die zin is die 50 "maar" dat stukje land.![]()
Als jij land bewerkt en het dier het hele jaar door in dat weitje staat, haal je er als eigenaar niks uit financieel. Vind dit nogmaals een bullverhaal.
astridjhu schreef:detour schreef:50 euro in de maand in de winter en herfst? Wat is dat voor weitje? Schuilen? Beschutting? Ruwvoer? Winter?..
Mijn paard heeft zelfs méér voor mínder
Mijn paard heeft gratis stalling. En ze heeft hierbij:
Eigen wei (Een bunder).
Eigen stal (Zon 4 bij 8 meter ofzoMet uitzicht door de hele stal, kalveren, stier, nog wat koetjes).
Hooi zoveel als ik wil.
Stro zo veel als ik wil.
Al het kuil mag ik zo pakken zoveel als ik wil.
Zeg mij nu maar eens of mijn paard te kort komtEn dat voor mínder dan die vijftig euro die jij opgeeft
Ik heb alleen hoefsmid/dierenarts kosten.
Cupcake_ schreef:50 EUR kan je hier een mooi weitje met een schuilstal krijgen hoor!
Indd: Dan heb je nog geen voer erbij, dat is dan ook het enige wat je bij een pensionstal wel erbij hebt, want hoeven + wormen is ook apart.
Iets ruimer rekenen, sorry dat ik dat niet had meegerekend had.
En zoals astridhju zegt: Het kan wel!
Is maar net hoeveel je ervoor over hebt.
astridjhu schreef:detour schreef:50 euro in de maand in de winter en herfst? Wat is dat voor weitje? Schuilen? Beschutting? Ruwvoer? Winter?..
Mijn paard heeft zelfs méér voor mínder
Mijn paard heeft gratis stalling. En ze heeft hierbij:
Eigen wei (Een bunder).
Eigen stal (Zon 4 bij 8 meter ofzoMet uitzicht door de hele stal, kalveren, stier, nog wat koetjes).
Hooi zoveel als ik wil.
Stro zo veel als ik wil.
Al het kuil mag ik zo pakken zoveel als ik wil.
Zeg mij nu maar eens of mijn paard te kort komtEn dat voor mínder dan die vijftig euro die jij opgeeft
Ik heb alleen hoefsmid/dierenarts kosten.
KiWiKo schreef:where the hell ligt wijchen????
detour schreef:Is dat bij vreemden of familie?
Want vanuit commercieel perspectief zou ik het dan niet begrijpen, dan heb je echt mazzel.![]()
Maar ontworm je het dier ook? En staan er meerdere paardjes? Was jij diegene met dat derde paardje?
is er schoon water? Stalbedekking? Tocht de stal?
anouska4ever schreef:Ik ben benieuwd of iemand ideeën heeft hoe je het houden van een paardje wat goedkoper kan maken, het moet natuurlijk wel goed blijven, niet dat het paard zich daardoor ongelukkig gaat voelen ofzo. Bijvoorbeeld goedkope bodembedekking, maar het mag ook iets anders zijn hoor. Ik heb geen paard en ga er ook geen een kopen hoor, maar ik ben gewoon benieuwd!
KiWiKo schreef:hier ga ik niet op in..............
goed he van mij?