Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dus dan wel binnen of als het egt stortregent of als mijn vriendin in de binnenbak wil ga ik wel mee..maar wel bijn altijd buiten is ook lekkerder de frisse lucht als mijn verzorgpaardje weer even hard heeft gewerkt...
Heb wel een eb en vloed buitenbak dus die is altijd perfect...
car0linee schreef:Met harde regen rijd ik niet, motregen wel en als het begint te rijden wanneer ik al rijd dan rijd ik ook gewoon door.
Onze buitenbak is wel geweldig! ookal heeft het kijhard geregend en is het een zwembad, de volgende ochtend is hij weer helemaal droog, geweldig!
Vond het toen wel lekker om te rijden in de regen.
...Vandaag ook heerlijk in de blubber gespeeld

) maar
)
Was de hele dag vrij en zat steeds te wachten tot het droog werd maar dat werd het niet, toch wilde ik nog graag wat doen.
. Omdat ik toch een beetje dressuurmatig wilde rijden wilde ik die reactie dus voorkomen. Zelf heb ik laarzen aangedaan en een lange regenjas die je vanaf onderen open kunt ritsen. (vorig jaar gekocht bij de Zeeman voor E15,00 helaas hebben zij ze niet meer in het assortiment!) Deze valt perfect over mijn benen en daardoor ben ik zelf helemaal droog, zeker ook nog met een cap op.