Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sandr0 schreef:elke week een paar cm eraf knippen???? daar kan je mee in t guiness book of records komen hoor. Zoveel groeit een staart niet per week. Als je wat antiklit in de staart doet zal ie minder snel klitten.
Ik knip er iedere week een stuk af, want 't is gewoon niet bij te houden... Ik houd z'n staart graag lang, maar na een week hangt 'ie alweer op de grond
Dus dan gaat dr weer een stuk af.
'k Hoop dat 't helpt, want ik wordt echt gék van het constant pluizen
Maar zolang er maar íéts verandering in zit ben ik al blij 
Naja, voor 't schoonmaken van zn staart werkt 't prima. Maar voor makkelijker uitpluizen is shampoo dus beter... keuj
Gaan we proberen
'k Snap 'm.C_arola schreef:eerst met je vingers de haren losmaken, dan met de zachte borstel doorborstelen, laag beginnen en steeds hoger gaan met lange halen. Dan antiklit inspuiten (niet bij de staartwortel!)
Henrieke schreef:C_arola schreef:eerst met je vingers de haren losmaken, dan met de zachte borstel doorborstelen, laag beginnen en steeds hoger gaan met lange halen. Dan antiklit inspuiten (niet bij de staartwortel!)
Waarom niet