Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jesito schreef:Ik denk tussen de 160 en 175 euro, maar heel veel meer niet.
sucses
Ik betaal 100 moet zelf het voor en stro en hooi kopen, worden wel gevoerd voor 3 ha aan weiland en binnenstal met andere paarden wel apparte hokken. Afspuitplaats en poetsplek, mooie buitenbak en binnen en buiten zetten word gedaan, ze geven ook eten. Dit is dus echt goedkoop. felicity schreef:Op de stal waar ik nu sta. Hebben mijn paarden het super naar hun zin. Alleen ik niet. Er staan wat mensen die altijd wat te roddelen en te zeuren moeten hebben. En naar hun eigen paard kijken ze niet om maar bemoeien zich wel met andermans paarden. En dat ben ik een beetje beu. Ik kom op stal voor mijn paarden en niet voor het geroddel en gezeur.
Ik ben net wezen kijken. En vind het super. Die mensen wonen er nu 2 jaar. Hebben een mooie altijd rijdbare buitenbak, en een groot suk wei. Staan nu 2 paarden. En ze hebben nog 3 stallen. Ze hebben buiten stallen en voor de stal zit een overkapping waar je kan poetsen en afspuiten.
Allemaal heel simpel maar wel degelijk.
felicity schreef:Ik kom op stal voor mijn paarden en niet voor het geroddel en gezeur.

Tessebes schreef:Ik durf niet te zeggen hoeveel je hiervoor zou moeten betalen, ik denk dat je dat het beste gewoon kunt vragen en kijken of het in je budget valt. Wat ik wel kwijt wil, is dat het juist wel belangrijk is dat je het zelf ook naar je zin hebt op stal. Natuurlijk ga je in de eerste plaats voor je paard, maar als jij het niet naar je zin hebt op stal, dan breng je dat ook over op je paard. Dus als je paard er qua manier van houden niet op achteruit gaat, zou ik het zeker overwegen als ik jou was. Dat een paard het op stal A naar z'n zin heeft, wil niet zeggen dat hij het op stal B niet naar z'n zin zal hebben. Succes met je keuze iig!
jesito schreef:felicity schreef:Op de stal waar ik nu sta. Hebben mijn paarden het super naar hun zin. Alleen ik niet. Er staan wat mensen die altijd wat te roddelen en te zeuren moeten hebben. En naar hun eigen paard kijken ze niet om maar bemoeien zich wel met andermans paarden. En dat ben ik een beetje beu. Ik kom op stal voor mijn paarden en niet voor het geroddel en gezeur.
Ik ben net wezen kijken. En vind het super. Die mensen wonen er nu 2 jaar. Hebben een mooie altijd rijdbare buitenbak, en een groot suk wei. Staan nu 2 paarden. En ze hebben nog 3 stallen. Ze hebben buiten stallen en voor de stal zit een overkapping waar je kan poetsen en afspuiten.
Allemaal heel simpel maar wel degelijk.
Nou meid dan ga ik je van die roze wolk helpen, want bijna op iedere stal lopen rotte appels.
Vergeet niet dat je overal wel wat tegen komt.
Als je paarden het goed hebben en jij vind dat prima zou ik never gaan verhuizen om daar misschien andere ellende tegen te komen.
En dat hun roddelen en zeuren daar moet je boven staan, jij komt daar voor je paard en meestal worden de roddelaars er vanzelf een keer uit gezet of ze gaan vanzelf weg doordat ze zich in de problemen hebben gewerkt.
En dan ben jij weg op die fijne plek.
Ik geef je een goede tip: blijf gewoon staan als dat het enigste probleem is.
Ik weet dat het niet leuk is maar denk aan je paard, hij moet daar wonen en als dat goed is is het toch prima.
Dan zou ik daar wel willen staan.
Ga je daar staan of niet? 

De meeste mensen hebben een baan en een eigen leven