Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

S0WHAT schreef:De titel hoeft niet met hooftletters hoor
nu staat hij weer op kleine letters

Letsdunit schreef:Prijzen liggen nogsteeds hoog ik hoorde al van gemiddeld 30 a 40 euro per baal van 200kg.
Uthrick schreef:Waar mijn paard in pension staat betaalde ze bij de vorige leverancier tussen de 3,50 en 4,00 voor een baal van 20 kg.
Mijn vriend is sinds deze week aan het combinen en perst voor onze stal ook 20 kg pakken voor 2 euro per pak. Hij komt het ook brengen, op voorwade dat ik dan lekker en uitgebreid ga koken![]()
Tjah, toch handig een vriend met een boerenbedrijf
hier kosten ze 80 cent per pakje hahaha
friesiszwart schreef:Waar ik kleve als ik vragen mag?
Rianneke schreef:Uthrick schreef:Waar mijn paard in pension staat betaalde ze bij de vorige leverancier tussen de 3,50 en 4,00 voor een baal van 20 kg.
Mijn vriend is sinds deze week aan het combinen en perst voor onze stal ook 20 kg pakken voor 2 euro per pak. Hij komt het ook brengen, op voorwade dat ik dan lekker en uitgebreid ga koken![]()
Tjah, toch handig een vriend met een boerenbedrijf
maar dan verdient die vriend van jou er nog flink op hoorhier kosten ze 80 cent per pakje hahaha

geerke schreef:ik betaal 7,50 voor een baal stro van 200 kilo,bij de boer vlakbij....dat zijn de prijzen voor zuid frankrijk,wat een verschil!
Mijn vriend komt volgende week terug uit Spanje, dan rijd hij ook door Frankrijk (uiteraard), ik zal eens vragen of hij balen meeneemt 
flyfly schreef:Omgerekend kosten onze kleine baaltjes van 0ngeveer 20kg €3,00 per stuk. Dan is alles er bij gerekend.