Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Miss_Montana schreef:Nee, nergens voor nodig hoor. Wat wel handig is dat is om eens per jaar de paardentandarts voor ze te laten komen. Hij kan bijv haken op de kiezen even bijvijlen
runningkawa schreef:ja, in de natuur gaan ze altijd naar de verstopte tandenfeeën in het bos.
Vaak 's nachts zodat niemand het ziet.
De tandenfee haalt dan de magische borstel met speciale paarden tandpasta te voorschijn. Ze doet dat op haar feeënstaf en borstelt zo de tanden van de paarden.
Dit is waarom ze in de natuur nooit gebits problemen hebben.
Maar helaas, in de wei kunnen de paarden niet naar de tandenfee, dus het is zeker belangrijk dat wij die taak van de Feeën overnemen
Al is het over laten komen van goede paarden tandpasta niet altijd makkelijk....
Ja ik heb ook een vakantie gevoel![]()

runningkawa schreef:Maar helaas, in de wei kunnen de paarden niet naar de tandenfee, dus het is zeker belangrijk dat wij die taak van de Feeën overnemen
Al is het over laten komen van goede paarden tandpasta niet altijd makkelijk....

runningkawa schreef:j natuurlijk meen ik dat serieus...ga da niet zomaar allemaal typen
Maar jij wilt toch niet zeggen dat je daar nooit van gehoord hebt?
ikenindi schreef:van gras krijgen ze geen gaatjes. gewoon gen suikerklontjes voeren.
en verder is een tandarts wel handig soms ja, maar die heeft bij indi ook nog nooit wat hoeven te doen... door genoeg ruwvoer slijt het vanzelf. net als in het wild bij de feeën:)

Miss_Montana schreef:runningkawa schreef:Maar helaas, in de wei kunnen de paarden niet naar de tandenfee, dus het is zeker belangrijk dat wij die taak van de Feeën overnemen
Dus...snik... Dus... ik heb deze voor niets besteld voor mijn paard?
runningkawa schreef:j natuurlijk meen ik dat serieus...ga da niet zomaar allemaal typen
Maar jij wilt toch niet zeggen dat je daar nooit van gehoord hebt?

horselove154 schreef:ikenindi schreef:van gras krijgen ze geen gaatjes. gewoon gen suikerklontjes voeren.
en verder is een tandarts wel handig soms ja, maar die heeft bij indi ook nog nooit wat hoeven te doen... door genoeg ruwvoer slijt het vanzelf. net als in het wild bij de feeën:)
Suikerklontjes geef ik ze heeeeel af en toe (2x per jaar of zo..)
Wel geef ik ze vrij vaak oud brood (kapjes), wortels, appels en paardensnoepjes!
Kan dat wel of geen kwaad voor de tanden??
runningkawa schreef:*proest*
Is dat niet de verpakking van de moeilijk aan te komen tandpasta?
Feeën moeten natuurlijk wel eens creatief zijn dat de douane trollen bij de grens het niet onderscheppen natuurlijk
Vast wel want ze hebben ook een undercover patrouille... Dat van die Eenhoorn klinkt ook goed, tegen welk tarief kan je hem inhuren?
;
) Miss_Montana schreef:runningkawa schreef:*proest*
Is dat niet de verpakking van de moeilijk aan te komen tandpasta?
Feeën moeten natuurlijk wel eens creatief zijn dat de douane trollen bij de grens het niet onderscheppen natuurlijk
Ssssstt straks lezen die trollen nog mee op dit forumVast wel want ze hebben ook een undercover patrouille... Dat van die Eenhoorn klinkt ook goed, tegen welk tarief kan je hem inhuren?