Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
. Daar behoorlijk last van de nek en rug aan overgehouden.Nikita schreef:Met springen één keer flink tegen het schot gegooid. Was met een nogal heftige Amor-afstammeling. Daar behoorlijk last van de nek en rug aan overgehouden.
De laatste keer dat ik gevallen ben is het kapsel van m'n elleboog gescheurd. Is niet veel aan te repareren, maar heeft wel een tijd flink zeer gedaan.
Met een 'loopbaan' van bijna 22 jaar valt dat toch best mee..

Volgens mij ben ik gewoon niet te verwoesten haha! Ik ben een aantal keren zo hard en ongelukkig van m'n paard gedonderd, maar sta altijd weer op en rijd vrolijk verder. Volgens mij hadden andere ruiters al in een ambulance gelegen. Een keer steigerde een paard met mij erop en klapte achterover door een hek. Eerst kreeg ik het paard op m'n benen en vervolgens de brokstukken van het hek over me heen. Omstanders dachten dat ik op z'n minst dood was, maar alleen mijn ego was beschadigd, god wat was ik woest op dat paard!
Of die keer dat m'n paard aan de kletter ging, een betonnen erf opvloog en compleet onderuit ging. Alles was stuk, paard kreupel en onder bloed, zadel naar de klote etc. maar wederom had ik niets. Jaren geleden flikkerde ik een keer van m'n pony en ik hield heel dapper (uhh??) de teugels vast terwijl mijn lieve pony me met 80 km/u over het asfalt meesleurde. Ik had een beetje een raar gevoel in m'n rug toen ik tot stilstand kwam maar dat was dan ook alles. Dus later kom ik thuis, begint m'n moeder te krijsen. Bleek dat de hele achterkant van m;n t-shirt doordrenkt met bloed was.. (toen ik dat in de spiegel zag zette ik het wel op een brullen hoor
) En zo kan ik nog wel een aantal crashes opnoemen. Ik ben zelfs een keer in m'n buik getrapt door een paard, voluit met 2 ijzers. Heb 5 minuten liggen gaspen op de grond en vervolgens weer verder met uitmesten. Oja en een keer in m'n rug getrapt (zelfde paard
) Eigenlijk de enige keer dat het een beetje ernstig was, was toen ik tegen m'n hoofd getrapt was, maar dat gebeurde niet tijdens het rijden. Hehe ik ben echt onverwoestbaar
Fleury schreef:N a v de topics over hoe vaak je gevallen bent en het ergste wat je er aan over gehoude hebt (wat schrikbarend veel is!) vraag ik me af of er ook bokkers zijn die nog nooit gewond zijn geraakt tijdens het paardrijden!
Mijn erste is een klein beetje hoofdpijn dus ik vind dat ik mij daatr wel bij kan tellen. (gelukkig maar!)
Op het strand, beest ging helemaal door het lint en rende recht op prikkeldraad/duin omheining... Teugel trok ik kapot, en had amper grip, dus heb me vrijwillig laten vallen, viel alleen met me hand in een stuk prikkeldraad