Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tengeltje11 schreef:kan je makkelijk vinden....zijn zo metalen 'bakken' met gaten in waar ze hun hoofd door kunnen steken en hooi kunnen eten....
verschillende grotes.
zijn wel tamelijk duur
Jelleee schreef:Bedoel je zo'n bak, met soort van tralies die erop liggen?
Lijkt op die bakken van Hartog.
Die kun je heel makkelijk zelf maken, maar ik weet niet of je die bedoelt.
superwoman schreef:Hooiruiven met en dak, bestaan ook.![]()
(er zijn ook stallen die je kunt verplaatsen
http://www.hippo-tech.de/Produkte/weideboxen.html )

LadyElmira schreef:Ow dat is handig, zeker wel heel duur?
marleen_usar schreef:Wij hebben gewoon badkuipen staan is net zo handig en gratis ook nog, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
arno8 schreef:Het rek ligt als het ware op het hooi, met aan de lange zijde twee planken erop om hem wat te verzwaren en te verstevigen. Als het hooi opraakt, zakt het dus gewoon naar beneden.
Ook hebben we in alle 4 de palen boven en onder isolatoren gedraaid. In iedere paal een touwtje van de onderste, door een van de mazen in het rek naar de bovenste isolator. Zo kan het rek dus niet zomaar eraf worden geduwd.
Meer foto's en een schema hier:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NB74ZQO7

) bedankt! En inderdaad, jammer dat je hem niet voor me kunt maken haha. LadyElmira schreef:Die van jou is ook wel handig ja, zoiets bedoelde ik ook inderdaad. Ik ga eerst aan mijn vader vragen of ik die container mag gebruiken, zo niet ga ik aan het knutselen. Ik kan de tekst trouwens wel lezen, heb een laptop dus ik kan dichtbij zitten haha. Ik hou dat ontwerp ook even in gedachte, zo bedoelde ik het namelijk ook. (o dat had ik al gezegt) bedankt! En inderdaad, jammer dat je hem niet voor me kunt maken haha.
. Alleen nog iemand zoeken die de troep inclusief spinnen durft weg te halen haha. Die container is heel zwaar. valt ook niet goed op te tillen dus ik denk dat de paarden dat ook niet zomaar doen. En anders op de zijkant leggen met een gat in de deksel, deksel vastmaken met klemmen en dat hij dan in ieder geval niet open kan door hun.