Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
De paarden konden de schuilstal in (waar ik zelf ook zat te schuilen) maar die gekken bleven gewoon buiten grazen
Ze gaven echt absoluut niks om die bliksem en donder, dus ik denk dat je je paard wel gerust buiten kan laten staan, zolang hij maar een schuilmogelijkheid heeft. Als hij dan binnen wil staan, zal hij echt wel naar binnen gaan. x_Renee schreef:Mijn verzorgpony's die blijven ook altijd buiten in de wei, hun maakt het niet uit. hebben ook niet echt een schuilmochelijkheid hoor, maar er is mij ook verteld dat stroom stroom aantrekt.. dus dat het zo wie so altijd naar het stroomdraad gaat?

binnen worden ze naar mijn idee nog paniekeriger, buiten kunnen ze rondrennen. En als de stal geraakt zou worden en in brand schiet :/
Eowyn3003 schreef:hogere punten worden als eerste geraakt;). en dat is bij ons niet de stal:DBuiten!binnen worden ze naar mijn idee nog paniekeriger, buiten kunnen ze rondrennen. En als de stal geraakt zou worden en in brand schiet :/