Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rooz1993 schreef:ik vindt €100,- denk ik ook genoeg.
je hebt geen eigen bak, en vooral in de streek in oss.
want wij wonen 4 km van os en bij ons betalen ze €75,- met hooi stro en een 20x40 bak
nuggie schreef:Oh! Wat erg! Bij ons in Den Haag is het al gauw 350 Euro.. en dan heb je binnenbak. buitenbak. longeerplek. veldje voor grazen. en losgooibak.. en vele uitrijmogelijkheden. strand duinen bos vlakte enz. Is dit heel erg veel?
_Cathalijne schreef:Bij ons op de manege betaal je 230 euro voor pony''s en 280 voor paarden. Daarbij heb je vollpension stalling. Ook ben je binnen een minuut in het bos. Verder zijn er 2 buiten en 2 binnenbakken waar je de hele tijd gebruik van kan maken. Ook zijn er 5 weilanden.
Voor deze prijs krijg je ook nog eens 2 lessen per week (normaal ongeveer 10 euro) Ook krijg je korting op bepaalde activiteiten. Vinden julie dit duur of niet?

ElinevsElsja schreef:nuggie schreef:Oh! Wat erg! Bij ons in Den Haag is het al gauw 350 Euro.. en dan heb je binnenbak. buitenbak. longeerplek. veldje voor grazen. en losgooibak.. en vele uitrijmogelijkheden. strand duinen bos vlakte enz. Is dit heel erg veel?
jij hebt dan een binnenbak (is er niet) buitenbak (bij mij is het eigenlijk gewoon wei) longeerplek (is er niet)
en half uurtje te paard ben je in het bos, verder heb je nog wat weide meer niet.
dus denk niet dat het dn erg veel is