Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Het zijn 2 merenzen.Prisca schreef:Eerst een paar uur op stal en dan even paddock om te voorkomen dat ze helemaal uit hun plaat gaan met alle gevolgen van dien.
Pasgeleden nog meegemaakt iemand kocht een paard had 3 uur op de trailer gestaan. Gooit hem los en gaat helemaal uit zijn plaat gevolg springt over het hek en valt op het beton. Alles kapot.
Ik ben absoluut NIET dol op opeens losgooien na lang op stal of transport staan. Rustig opbouwen is beter.
tienus1 schreef:ik zou ze idd even op stal zetten kunnen ze even lekker liggen als ze willen en de stal is een meer veiligere omgeving voor hun
Maanling schreef:tienus1 schreef:ik zou ze idd even op stal zetten kunnen ze even lekker liggen als ze willen en de stal is een meer veiligere omgeving voor hun
Veiliger omgeving?
Voor een paard is de meest veilige omgeving daar waar ze om zich heen kunnen kijken. Niet tussen vier muren in een stal.
) en een getralied raam naar buiten. Naar het gangpas kan een "raampje" open en het is ook de bedoeling dat deze open staat.