Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
JaneJansen schreef:Het kan dan ook bij kinderen?? Zou wel superhandig zijn met 3 dochters met lang haar! (en 2 pony's)
Er zijn zelfs veel Amerikaanse popsterren die het gebruiken
MysticTinker schreef:Het werkt absoluut heel goed. Ik heb zelf een tinker met manen van 80 cm lang. Een dikke druppel ter grootte van een euromunt is vaak al genoeg om de klitten eruit te krijgen. Ik gebruik het maximaal twee keer per week, altijd voordat ik de manen ga borstelen, en daarna doe ik er meestal een vlecht in. Als ik de vlecht dan eruit haal, na een weekje, dan doe ik vantevoren weer wat CM erop, dan gaat de vlecht er makkelijk uit. Dan een dag los laten hangen, en dan weer opnieuw..
. Bedankt, hier heb ik wel wat aan!
. 

.
Als je een keer per maand even alle klitten eruit haalt dan heb je er niet zo veel werk meer aan. Er zijn ook veel mensen die hun paard 3 jaar lang niet de manen en staart uitborstelen, dan heb je daarna natuurlijk een probleem

en als je daarmee door je eigen haar gaat werkt het ook wel goed denk ik ( mijn haar is van zichzelf al klitloos maar het wordt er wel heel zacht van
)