Hooiii Een vriendin van me heeft een fjord en nu willen we graag blokjes manen bij hem maken omdat dat hem HEEL gaaf zal staan! (het is een minifjord en echt heel stoer) Maar Weet iemand waar ik op moet letten?? Of heeft iemand het all eens geknipt en kan mij uit leggen hoe ik t precies moet doen en mij tips wil geven??
Blokjes manen? Knip je dan steeds een paar cm witte haren korter dan de witte haren ernaast? Leg eens uit, ben benieuwd, heb nog nooit van blokjes manen gehoord. De buurvrouw heeft twee fjorden, maar daar zijn de zwarte haren gewoon een paar cm hoger dan de witte haren...
Ja dat heb ik wel eens gezien, vind het ook heel mooi! Maar ik kan niet meer doen dan dit topic volgen, want ik heb het nooit gedaan. Wel tips: vouw eerst de witte manen om om te kijken hoe groot je de afstand wil hebben. En dan proberen de afstand gelijk te houden. Het beste kun je dit echt ergens mee meten. Succes in elk geval alvast, laat je foto's zien als het klaar is?
Ik weet wat ze bedoelt, heb er al foto's van gezien op bokt. Misschien moet je eens kijken, ik dacht dat er een topic was iets in de trand van 'fjordenkapsels' ofzo. Succes
Bedankt Ik heb het een keer gezien bij een Fjord op Texel en dat vond ik zo gaaf xD ik ben zelf een erge gek met alles blokjes (schoenen,shirts dat soort dingen) En zij vond het ook well een gaaf idee dus ik denk ik ga het gewoon doen!!
oh jaaa!!! dat is super gaaf!! heb alleen geeeeen idee hoe je moet knippen
irisskib
Geplaatst: 27-09-11 11:32
mijn vriendin heeft een fjord en daar hebben we gister voor het eerst blokjes bij in de manen geknipt. we hebben eerst een stukje van de manen geknipt zodat het netjes is en daarna hebben we gemeet met een mobiel welke stukken eraf moesten ... eerst alle witte blokken eruit geknipt en daarna het nog een beetje netjes geknip en klaar:)