Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ook voor je oudere paard. Voor ik reacties krijg, hierbij zeg ik niet dat pensions slecht zijn hoor.
. Ik begrijp nu helemaal dat een verzorgster geen optie voor je is omdat dit meisje zo speciaal voor je was.
en vooral ook gezond.
daarin lees ik erg veel dat de mensen die hun paarden NU thuis hebben en daarvoor op pension hadden wel erg blij zijn dat deze nu thuis staan, oa: omdat je alles zelf kunt bepalen en alle vrijheid hebt.
pre schreef:als ik zo eens naar jou verhaal luister dan denk ik dat het zelfs heel verstandig is om je 2 paarden in een pension te stallen.
je kunt dan rustig opzoek gaan naar een plek die voor jou het meest geschikt is en waar jij je gelukkig bij voelten vooral ook gezond.
op dit moment ben je alleen nog maar bezig om ervoor te zorgen dat je paarden een mooie en schone stal hebben en dat breekt je op, en dat is niet de bedoeling want op het moment dat het jou op gaat breken dan ga je ook minder goed voor je dieren zorgen en vergeet je de leuke dingen, zoals lekker rijden en knuffelen![]()
ook vertel je dat door het zware werk je vaak last krijgt van je rug waardoor je ook niet kunt rijden.
ik zou dus voor een pension stalling gaan, staat het je nu echt niet aan kun je altijd nog gewoon terug gaan naar je ouders he

McCoyman schreef:En als je nou eens een verzorger ofzo erbij zoekt gewoon iemand om je te helpen met uitmesten, vegen die daarnaast een van je paarden mag verzorgen?