Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

friesiszwart schreef:kun je hennep wel makkelijk afvoeren dan? En wat betaal je momenteel voor hennep en wat is het gebruik voor een stal van 3x3 (vies paard)
Wieke123 schreef:wij betalen nou ongeveer 4 tot 4,50 euro per paal. maar we zijn nou overgestapt op grotere pakken, is een stuk goedkoper (ongeveer 70 tot 80 euro) en wordt gewoon gebracht.
Met die kleine pakjes moesten we zo vaak op en neer rijden om het te halen.
ikke20 schreef:k betaalde voor klein baalte 4,50. ben overgestpat op grote heb er nu 1 voor 55,- omdat het wat donkerder is. ik sla het ook buiten op gewoon zeiltje op de grond daar pallet op daar baal op dan weer pallet erop en dan weer zeil erover. en zeil vatzetten werkt prima

mhollander schreef:ikke20 schreef:k betaalde voor klein baalte 4,50. ben overgestpat op grote heb er nu 1 voor 55,- omdat het wat donkerder is. ik sla het ook buiten op gewoon zeiltje op de grond daar pallet op daar baal op dan weer pallet erop en dan weer zeil erover. en zeil vatzetten werkt prima
hoe lang doe je met zo'n grote pak? Ik heb er vier op stro staan. De ene mest ik 2 a 3 per week ligt er net aan hoe vies ze staat. De andere 3 zijn heel schoon en hoef ik maar 1 per week uit te mesten. ze worden natuurlijk wel tussen door bij gestrooidt. ben voor alle vier dus ongeveer 5 a 6 pakken kwijt in de week.
mhollander schreef:Wieke123 schreef:wij betalen nou ongeveer 4 tot 4,50 euro per paal. maar we zijn nou overgestapt op grotere pakken, is een stuk goedkoper (ongeveer 70 tot 80 euro) en wordt gewoon gebracht.
Met die kleine pakjes moesten we zo vaak op en neer rijden om het te halen.
hoeveel kleine pakje gaan er ongeveer in zo'n grote baal. Dacht nl ook al om een grote baal te laten komen. Maar die kan in onderdak niet bergen dus zal dan met dekzijl afgedekt moeten worden en buiten opslaan weet niet of dat wel goed is iemand een idee???? En weet iemand of er in de buurt van pekela grote balen te koop zijn en wat ze kosten???