Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Winegum schreef:Ik denk dat het vrij weinig is wat het paard dan krijgt.
Je zou ook pulp bij kunnen voeren, is toch buikvulling maar wordt je paard niet heet van.
En een liksteen is over het algemeen altijd wel goed.
Oei... mijn paarden staan ook niet meer op de benen...Citaat:Geen enkel paard kan toe met alleen maar hooi en wortels
Citaat:Wat als het paard straks op hoger niveau moet presteren, dan zullen ze hem toch weer hoger in het voer moeten zetten en zal het paard ook weer beter in z'n vel zitten en dus actiever worden
runningkawa schreef:Oei... mijn paarden staan ook niet meer op de benen...Citaat:Geen enkel paard kan toe met alleen maar hooi en wortels![]()
Hier amper brok...maar wel pavo vitamine...
Brok is alleen nodig als ze echt flink werken...maar zoveel paarden doen dat niet.
Oke de de wat matte paarden krijg je misschien wat energieker, maar een vlugger paard heeft dat geen kilo's per dag nodig.
Dan ga je vechten tegen de brok, voor ruiter en paard niet fijn.
En dat kan ook bij 2 kilo per dag... is gewoon per paard verschillend
MysticTinker schreef:Hier nog eentje die alleen op hooi en een himalayasteen leeft. Hij krijg een keer per dag een half worteltje als snoepje, en een keer per dag een handje muesli. En dan na het rijden een handje.

En dan ook nog 10 verschillende merken.. Bora_ schreef:Ik denk dat elk paard nog wel biks bij moet hebben als krachtvoer.