Goh zegt ie wat doe jij allemaal met die haf .
Ik zeg hoezo .
Nou hij zit vol schaafwonden kale plekjes etc .
Nou heb ik dus een haf van 1,5 die samen met 2 vriendjes op de wei staat .
Mijn haf is gruwelijk lomp hij vergeet te stoppen als ie achter ander paard aanzit om te spelen en beland echt altijd op de grond .
Ze hebben in en uitloopstal op wei en ook daar kan ie niet normaal naar binnen gaan zonder weer tegen de deurstijl aan te lopen .
Het ligt dus echt aan mijn haf want de andere 2 zien eruit om door een ringetje te halen .
En mijn haf is echt om te huilen .
Het spelen gaat er ook niet verder niet lomp of echt hardhandig aan toe .
De andere 2 spelen wel maar zijn tegeover mijn haf echt rustig .
Nou laat mijn haf zijn winterhaar al los dus zodra er een bijt mist ie gewoon een pluk .
Het is ook niet zo dat mijn haf het aflegt ofzo tegen die andere 2 hij daagt het juist uit en door zijn eigen lompigheid ziet ie er niet echt fraai uit .
Ik meneer dit dus uitgelegt en nog even staan te praten beginnen ze met zijn 3e weer te stoeien .
Mijn haf ligt van lompigheid weer paar keer op de grond en zag er nu nog erger uit door de modder .
Meneer moest er wel om lachen hij zei sorry dat ik zo reageerde eigenlijk hebben ze gewoon heel veel lol en is die blonde gewoon lomp .
Ik denk dat ik mijn haf maar ga mumificeren want het begint echt vervelend te worden elke dag is er wel weer een schaafwond bij .
Zijn wei grensd ook aan een wandelgebied en vrees dat ik nog wel meer reacties ga krijgen .
Ik zal ook echt blij zijn als ik mijn haf dalijk kan laten kastereren als het weer het toelaat .
En ga stilletjes hopen dat ie ooit wat slimmer word .
Ik zal vanmiddag eens fotos maken van mijn drama haf .
Iemand nog tips en ideen om mijn paard iets slimmer te laten worden .

.

.
En als ik nou de buiksingels te lang laat, maar dat is het ook niet, ze zitten echt wel redeliojk strak vast