Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Meisiie schreef:Beetje meer geduld zou geen kwaad kunnen. Daarbij is het niet de bedoeling om je eigen topic zo omhoog te schoppen.geen reactie's?

Cassidy schreef:Als je paard moeilijk doet met het toedienen van een wormenkuur kun je daar aan gaan werken. Geef hem dagelijks in een schoongemaakte oude wormenspuit wat appelmoes of stroop, dan staan de paarden na een maand of twee met hun mond open voor die spuit.
Als je wormenkuren door het voer mengt is de kans groot dat ze het niet eten, en vooral met wormenkuren en andere medicijnen kun je maar beter op safe spelen en uitkijken dat ze het ook echt binnenkrijgen.
Cassidy schreef:Als je wormenkuren door het voer mengt is de kans groot dat ze het niet eten, en vooral met wormenkuren en andere medicijnen kun je maar beter op safe spelen en uitkijken dat ze het ook echt binnenkrijgen.
geerke schreef:volgens mij bedoel je een daily wormer?Dat zijn inderdaad korrels,maar die doe je iedere dag door het voer....volgens mij in nl nog niet bekend,maar ik kan mij natuurlijk vergissen....
Cassidy schreef:Als je paard moeilijk doet met het toedienen van een wormenkuur kun je daar aan gaan werken. Geef hem dagelijks in een schoongemaakte oude wormenspuit wat appelmoes of stroop, dan staan de paarden na een maand of twee met hun mond open voor die spuit.
Als je wormenkuren door het voer mengt is de kans groot dat ze het niet eten, en vooral met wormenkuren en andere medicijnen kun je maar beter op safe spelen en uitkijken dat ze het ook echt binnenkrijgen.