Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dan slaap ik meestal )

Als je er een goede omheining omheen hebt staan, je hebt toezicht omdat je zelf vlakbij woont (je kon hem toch zien?) en je voert hem lekker hooi, vind ie het vast heerlijk! Niet om een discussie te ontketenen hoor, maar ik zie een paard toch het liefste ALTIJD buiten en denk ook dat paarden daar gelukkiger van worden! Bovendien lijkt het me stug dat een paard nu hoefbevangen wordt, zoveel zit er nu niet in het gras!
Poppy schreef:Ik zou hem ook lekker buiten laten! Zeker omdat het een fjord is, en het scheelt jezelf ook veel werkAls je er een goede omheining omheen hebt staan, je hebt toezicht omdat je zelf vlakbij woont (je kon hem toch zien?) en je voert hem lekker hooi, vind ie het vast heerlijk! Niet om een discussie te ontketenen hoor, maar ik zie een paard toch het liefste ALTIJD buiten en denk ook dat paarden daar gelukkiger van worden! Bovendien lijkt het me stug dat een paard nu hoefbevangen wordt, zoveel zit er nu niet in het gras!