Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heart4horses schreef:Oke, bij mij gaat het al jaren goed en het ding hang erg laag maargoed de shet laten we ook van de grond eten
In een hooiruif kunnen ze natuurlijk, als deze te laag zit, vast komen te zitten (zoals Zammie ook al aangeeft). 
Zammie schreef:Ten eerste is het een onnatuurlijk houding, ten tweede krijgt je paard al het stof en fijne deeltjes op z'n hoofd, ogen, neus en is denk ik niet het messt veilige object om in je stal te plaatsen. Is dus wel duidelijk: ik zeg duidelijk nee....
Lynn_Nikita schreef:Zammie schreef:Ten eerste is het een onnatuurlijk houding, ten tweede krijgt je paard al het stof en fijne deeltjes op z'n hoofd, ogen, neus en is denk ik niet het messt veilige object om in je stal te plaatsen. Is dus wel duidelijk: ik zeg duidelijk nee....
die mening deel ik, scheelt em alleen hoop typwerk

Lynn_Nikita schreef:Zammie schreef:Ten eerste is het een onnatuurlijk houding, ten tweede krijgt je paard al het stof en fijne deeltjes op z'n hoofd, ogen, neus en is denk ik niet het messt veilige object om in je stal te plaatsen. Is dus wel duidelijk: ik zeg duidelijk nee....
die mening deel ik, scheelt em alleen hoop typwerk