Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RianneH schreef:Ongetraind? Vier dagen lang?
Lijkt me verstandiger om een uiterlijk een uurtje erop en de rest zelf ernaast te lopen.

Bienotje schreef:Tja, ik kan me voorstellen dat jullie er wel lol aan beleven. Maar de pony heeft er helemaal niets geen plezier aan denk ik. Ongetraind 4 hele dagen lang moeten sjokken met gewicht op je rug is niet eerlijk tegenover je pony.
Evt. kun je het beter doseren. bv. elke dag twee uurtjes. Of maar één korte dag met je shet op pad..
Michelle___ schreef:Ik heb even op je site gekeken uit je onderschrift. Ben jij dat op die foto's? Dan ben je echt veels te groot om 4 dagen lang door de stad te toeren hoor. Zet 'm lekker op wei en koop een hobbelpaardje.
Fellpony schreef:Michelle___ schreef:Ik heb even op je site gekeken uit je onderschrift. Ben jij dat op die foto's? Dan ben je echt veels te groot om 4 dagen lang door de stad te toeren hoor. Zet 'm lekker op wei en koop een hobbelpaardje.
Nee, dat zijn mijn vriendinnen, ik sta er nog neit op
LADPR schreef:Hij is getraind voor de lesjes die hij loopt ja niet om een vierdaagse te lopen
Citaat:Lesjes, nou nee. Hij loopt 2 uur per dag. Schouderbinnenwaarts, wijken, aan de teugel, verzamelen, verruimen enz. Op het niveau waar ik nu ben.
ponyparadijs schreef:Belachelijk doe alsjeblieft niet zo vreselijk egoistisch en laat die pony thuis.
Je doet dat beestje er echt geen plezier mee hoor!!Citaat:Lesjes, nou nee. Hij loopt 2 uur per dag. Schouderbinnenwaarts, wijken, aan de teugel, verzamelen, verruimen enz. Op het niveau waar ik nu ben.
Welk niveau? F3? En dan schouderbinnenwaarts en wijken rijden? En zeggen dat ie aan de teugel loopt? En kan verzamelen?

Fellpony schreef:Ik heb eht aan de dierenarts gevraagd en die zegt dat hij goed in vorm is en het gerust kan