Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als Sandra niet kon kregen we les van Petra (haar nicht en met haar paardje reed ik ook) en als Sandra en Petra op vakantie waren (gaan altijd samen op vakantie) dan hadden we weleens les van de lesgeverd van mijn lesgeverd: Heike Spenkelink (misschien iets bekender voor mensen uit omgeving Losser/Enschede?). Sandra gaat me ook helpen met het zadelmak maken en inrijden van Fayette en daarna krijg ik ook gewoon weer les van haar.
daan schreef:Pipo je hebt me erg niewsgierig gemaakt! Hoe beviel Oothout? Dat is namelijk zo'n beetje de goeroe van mijn eigen instructrice (die overigens niet bekend is;)
Hij gaf regelmatig les op de opleiding die ik heb gedaan, maar hij had altijd zeer vreemde texten, wapper met je linker oorlel, dan geeft ie rechts na!!!Pipo schreef:[Niet!!!Hij gaf regelmatig les op de opleiding die ik heb gedaan, maar hij had altijd zeer vreemde texten, wapper met je linker oorlel, dan geeft ie rechts na!!!
[/quote]
Hmm, nou ja, ook leuk om te weten toch, gelukkig heeft mijn instructrice dat soort uitspraken niet 'overgenomen'. (Ze heeft niet zelf les van hem gehad, wel van iemand die bij hem leste volgens mij).
). Ton gaat meer richting het 'Anky-systeem', al voert hij dat niet ver door in zijn lessen hoor! Maar ik denk persoonlijk dat het 'Anky-systeem' niet voor iedereen (zelfs voor heel weinig mensen èn paarden) is weggelegd. Johan geeft ook les in het klassieke systeem, net als Rien & Inge. Al hebben ze allemaal wel heel veel respect voor Anky, aangezien er maar weinig mensen zijn die hun paarden zo kunnen rijden.
) Maar goed, die verhalen spreken mij wel aan.