Ik mag een stal ontwerpen, aangezien er een geheel nieuwe schuur komt.
Ik zit zelf te denken aan zo'n stal waar een soort 'tralies' voor zitten, zodat je het paard gewoon kan zien zonder de deur van de stal open te maken. Nu zit er wel een klein luikje waardoor de pony kan kijken maar het liefst dus 'tralies' en zo'n gat waar je z'n eten in kan gooien. (daaronder een voerbak natuurlijk) ik wil ook 2 voerbakken en een automatische drinkbak. Nu zit er in de stal wel zo'n drinkbak maar omdat de stal al een paar jaar voordat de pony erin kwam niet gebruikt werd is de waterleiding van die bak afgesloten en ik geloof ook doorgeknipt ofzo.
Dus een extra bak voor als die automatische bak het niet meer doet, dat er dan toch nog een bak is.
Nu zit ik alleen nog met de deur.
Ik wil een deur vanuit de stal naar de weide, maar dan wel eentje die je binnen én vanaf buiten open kan doen.
De andere deur die aan het gangpad zit daar wil ik een gewone duw of schuifdeur van maken maar wel een met een 'slot' die we nu ook hebben.
(zie plaatje hieronder)
Die vind ikzelf heel makkelijk.
Je duwt het grijze ding in het gaatje in de muur en tegen dat grijze ding duw je het zwarte balkje zodat het grijze ding niet meer kan verschoven worden. (Snappen jullie dat, of ben ik weer vaag aan het doen?)
Weet iemand misschien handigere sloten, deuren of voederbakken? Of iets in de stal wat jij zelf handig vind dat het erin zit?

* Op de foto heb ik het zwarte ding even getekend want die zat er al in.
maar ik weet wat je bedoelt.