Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mikado_36 schreef:ik denk dat je het goed moet overdenken,hoe je nu met de tijd zit, en kan je het opbrengen,om straks of je veulen in de opfok,of op stal te houden? tegelijk met je merrie, als je ook nog eens stallingskosten eroverheen krijgt?

)
)
... Nu ja, voor mensen met minder paarden waarschijnlijk ook?
.
TJolieke schreef:Ik heb mijn twee merries in een wei (1 ha met een stalletje 3x3 meter) staan ca. 3 kilometer van huis af. Beide merries hebben daar in het voorjaar een veulen gekregen. Staan nu lekker met zijn vieren bij elkaar. Ik werk bijna full-time, ga minimaal drie keer per dag naar de paarden om te voeren en te controleren. Kost veel tijd maar dat krijg je zo met een hobby, ik ga er altijd met plezier naar toe.
Als je je merrie wilt laten dekken denk er dan wel aan dat een veulen met minimaal 1 leeftijdgenootje op moet groeien en niet alleen met de moeder.
Mijn paard staat bij een boer dus daar zal het veulen daar ook komen, we hebben inderdaad ook alleen een buitenbak maar gelukkig met goede verlichting.