Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) . Nu hebben we alleen maar weien aan de overkant van de weg. En ik zou levensmoe zijn om mijn paard naar die wei te moeten brengen, dit gaat gewoon niet! Ook niet met een hengstenketting. Ik vind het ook zo jammer dat het niet gaat. Andere stalling is voor mij ook geen optie aangezien ze nu eindelijk een beetje gesettelt is in haar stalletje (ze staat er nu anderhalf jaar) en er in de buurt geen andere stalling is. Ze is behoorlijk druk, sterk en loopt je gewoon onderste boven. Heb haar er wel eens opgehad en ze gaat bijna over het lint heen, ik ben erg zuinig op mijn paardje dus wil niet riskeren dat haar iets gebeurd. Als het beter weer word eens vragen aan de eigenaren of ik haar niet op de "ziekenwei" kan zetten, komt ze misschien toch eens buiten.. Ik vind het zelf heel erg kl*te dat ik het niet kan, want anders ging ze er echt op (trouwens bij ons zijn de weien nu ook dicht).....

Lady1969 schreef:Waar een wil is, is een wei, uuhh sorry weg!
Sorenna schreef:Pfoe, ja ik zie hem natuurlijk ook het liefste op stal, ik heb alleen een longeerbak tot mijn beschikking. Hier kan ik hem hooguit een halfuurtje in doen (omdat er tegen die tijd alweer mensen zijn die hun paard erin willen longeren)
Een andere stal is géén optie! Bij ons in de buurt zijn wel wat stallen maar die hebben 's winters ook geen wei!
Andere mensen bij mij op stal vinden het ook jammer en vervelend, ze longeren hun paard wat vaker en zetten hem vaker in de stapmolen. Meer kan je dan niet echt doen.
Citaat:Niet alle paarden zitten te springen om 24/7 buiten te staan
nicolaas schreef:Waarom zielig? Niet alle paarden zitten te springen om 24/7 buiten te staan.
Mensen kopen maar, maar het paard komt altijd op de laatste plaats in dit geval ook. Huur dan een stukje land van mij part. Maar doe er iets aan!
Als je maar je paard natuurlijk houd. Dus in zijn eigen wintervacht