stef schreef:Ik vraag geen bijdrage, dat vind ik onzin. IK heb een verzorgster nodig, dus dan vind ik het gewoon onzin daar een bijdrage voor te vragen. Ik heb eerder een advertentie opgehangen met enkel, bijrijder gezocht voor 3 jarige merrie. Ik werd gebeld door iemand van 22, die intresse had. Toen ik vertelde dat het om een haflinger ging werd ik echter afgewimpeld met: Owh, ik dacht dat het om een rijpaard ging, iets in die trand, dus tja....
dat is nu precies hier het probleem......trekpaarden die kunnen niks dus als je meld wat voor ras het is ..haken ze af, maar de mensen moeten eens weten hoe snel, wendbaar en lenig ze zijn! Dan nemen ze alles terug....er kwam een meisje voor vinessa kijken en schrok een beetje, ze zei ook eerlijk dat ze geen 'sloom' paard zocht.....dus mocht ze Vines uitproberen en weet je waarom ze niet kwam verzorgen: Vinessa was te wild, te snel en te vlot in haar hulpen. 'HO'is ook gelijk ho en als je te hard aanspoord zit is meteen in galop...........zo zie je maar weer.
Maar heb nu 3 mensen voor proef lopen, twee meisjes van 15 en een vrouw van in de 40 en we kijken wel of het wat word!