Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Volgens mij gaat het hier over weidegang en niet over de hoefsmid!
Heb nu veel meer paardenplezier
Zucchero schreef:Ehhh Aline4, geef jij wel antwoord in het juiste topic?Volgens mij gaat het hier over weidegang en niet over de hoefsmid!
En in de zomer komen ze helemaal niet binnen en staan ze lekker op de paddock.

dressuur333 schreef:Ben ik te overdreven en is het normaal dat paarden in de winter op stal staan en s `zomers ( als het weer het toelaat ) een dagdeel op de wei met een groepje? Wat vinden jullie?
. Vorig jaar stonden ze allemaal op stal, behalve mijn paard en de Shetlanders. Ook ik moest eigenlijk mijn paard opstallen, hoor, maar ik had inmiddels een winterweide gevonden op een andere boerderij en toen ik zei dat ik dan maar zou gaan verhuizen, mocht ik mijn paard wel ineens buiten laten staan (want ze wilden ons niet kwijt
). Hij loopt in een groot gebied met 5 Shetjes als enige grote pony. Ik heb dus geluk gehad, ze weten hoe ik erover denk en anders ga ik ergens anders heen. 

dressuur333 schreef:Ben ik te overdreven en is het normaal dat paarden in de winter op stal staan en s `zomers ( als het weer het toelaat ) een dagdeel op de wei met een groepje? Wat vinden jullie?