1 punt wat mij al meteen zorgen baarde was de stalling .. Op een manège wil ik hem niet en weides in de buurt zijn niet erg dik bezaaid. Komt er dan ook nog eens bij dat ik het benauwd krijg bij het gedachte dat mijn pony (+ anderen) ergens in een verlaten weitje staan waar een paar keer per dag iemand komt kijken .. Dus het liefst zou ik de pony bij iemand aan huis hebben, maar dat is natuurlijk niet simpel

Nu kreeg ik het aanbod dat de pony gewoon bij de eigenaar kon blijven staan. Er zou dus voor de pony niks veranderen.
Dit lijkt me ideaal: de pony blijft in zijn vertrouwde omgeving, ik weet dat er goed mee omgegaan wordt op de tijden dat ik er niet ben, dat ik meteen verwittigd word moest er iets zijn, ... en ook dat ik niet alleen ben.. Het zou mijn eerste eigen pony worden en ik kan me levendig voorstellen dat ik met veel vragen ga zitten in de toekomst. En dan kan ik er met iemand over praten die de pony tenminste kent ...
Maar nu had ik met iemand op msn een gesprek en toen kwam dat ook naar voren en die vroeg ik dat wel zag zitten. Of ik dan wel het gevoel zou hebben dat de pony echt van mij is enzo ... Ben daardoor toch wat gaan nadenken, en ondanks dat het mij geen probleem lijkt vraag ik me toch af of anderen in dezelfde situatie zitten? Of gezeten hebben? Hoe verloopt/verliep dat?
Alle ervaringen mogen uiteraard, ookal zijn ze negatief.
Ookal zit je niet in die situatie maar weet je of je het wel of niet zou doen mag je ook altijd zeggen waarom

Bedankt voor het lezen

Ps: naar de toekomst toe .. dingen als "wat als het toch niet zou gaan" .. op zo'n moment zal er wel andere stalling kunnen gevonden worden, desnoods (tijdelijk) op een manège .. Het is dus niet dat de pony meteen verkocht moet worden moest het om 1 of andere reden niet gaan ofzo
(maar wel meerdere andere paarden bekeken))
).