Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tallechie schreef:Ik heb even een vraag. Ik heb een enter gekocht, van september 2006.
Nu zit ik te twijfelen of ik haar in een weiland (met shetlander) of in een opfokstal doen.
Ze staat nu in een groep van 10 andere paarden. Voordat ik haar op haal zal ze 's nachts alleeen staan om haar voor te bereiden dat ze bij de groep weg gaat.
Wat zijn jullie ervaringen. Wat zal het beste zijn?
Worden ze vaak een stuk minder verwend van. tallechie schreef:Zaterdag was de grote dag Ik ging balinda ophalen. Na een uur rijden kwamen we aan bij stal. De hele weg had ze lopen stampen en doen, maar de laatste vijf minuten hadden we haar niet gehoord. dus we dachten dat ze zich over had gegeven, maar nee hoor mevrouw was gaan liggen in de trailer. We hebben haar er snel uitgehaald en naar de stal gebracht. Daar kwam ze tussen 4 andere merries en 1 ruin te staan. Het was direct duidelijk wie de baas was en is. De ruin trapte haar direct en beet haar. Hij zorgde er ook voor dat Balinda niet bij de andere paarden kwam en ook niet bij het voer.
sanneb schreef:Weten er ook mensen wat de gemiddelde opfok kost?