Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tinkerloos schreef:Als ie een bruin krokant korstje krijgt staat ie er te lang onder.
mooi gezegd
Perla schreef:nee, ik zet mn paard er elke dag onder soms een uur meestal korter
Ineke2 schreef:Perla schreef:nee, ik zet mn paard er elke dag onder soms een uur meestal korter
En waarom zolang als ik vragen mag?
De meesten bij ons op stal die dat ding wel gebruiken zetten hun paard er 20 minuten onder. Dat lijkt mij dan ook ruim voldoende.

(sorry, kon het even niet laten, zat van je schimmel? Zet m 3 uur int solarium, heb je een bruine*grins*) 
Axel_Clauw schreef:Ik heb werkelijk geen idee, volgens mij kan het niet schadelijk zijn aangezien het juist heerlijk voor de spieren is maar met zekerheid kan ik het je niet zeggen
Ik houd dit even in de gaten
Het is lekker om onder te vlechten als het koud is of om je paard er onder te laten drogen maar verder doet een solarium niet veel. 

Ineke2 schreef:Perla schreef:nee, ik zet mn paard er elke dag onder soms een uur meestal korter
En waarom zolang als ik vragen mag?
De meesten bij ons op stal die dat ding wel gebruiken zetten hun paard er 20 minuten onder. Dat lijkt mij dan ook ruim voldoende.
Voltigeur schreef:Moet je eens zelf een uur in een kleine ruimte gaan staan zonder te kunnen bewegen... Lijkt me niet zo leuk.
Verder moet ik zeggen dat een paard op regelmatige basis wassen (zeker met shampo's) naar mijn mening niet goed is voor de vacht van jouw paard, want je wast er de natuurlijke beschermlaag van af.
Als hij daar niet onder kan kan hij ook niet op de poetsplaats en ook niet op stal staan. Het is geen floating tank
De vacht knapt er wel van op, die ziet er schitterend glanzend uit