O mijn god. Nou hou je vast!!!!!
Ik heb mijn pony 14 jaar en ben ook iets van 12 keer verhuist.
Ben een aantal keer voor slechte verzorging of voor niet nakomen van afspraken weg gegaan.
Maar ik heb ook enkele keren moeten vertrekken door failliet gaan van stal en verkoop van stal.
Ik heb met mijn pony op sommige plaatsen een aantal jaar gestaan en soms ook snel verhuist.
Ik was 16 jaar en betaalde alles zelf voor mijn paarden en was toen nog wel eens wat snel op mijn teentjes getrapt.
Ben nu inmiddels bijna 28 jaar en ben nu selectiever en ga voor ik naar een stal toe ga eerst heel vaak kijken.
Ik ben een paar maanden geleden verhuist omdat ik erg ver van huis stond en omdat ik iemand ben die liever twee keer per dag gaat als het even kan ben ik verhuist naar een stal waar ik binnen vijf minuten ben.
Met mijn shetlander heb ik 9 jaar op een plek gestaan bij mensen achterom, toen zijn eigen pony stierf mocht ik de andere pony erbij zetten, maar na 2,5 jaar besloot hij alles te verkopen (huis en wei) en moest ik weer weg.
Deze plek zou ik zo weer terug willen
Wat mijn pony's ervan vinden:
Zij vinden het allemaal niet zo'n ramp zolang er maar te eten is, volgens mij zijn ze het gewent om als zigeuner rond te trekken.
Maar nu blijf ik staan waar ik sta, daar bevalt het me prima.
Ik wil nog een keer verhuizen en dat is een eigen huis met wei.