Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xMariekee schreef:Bij ons is er een agterberg bodem en ik kan eigenlijk altijd rijden (behalve bij sneeuw of als de grond bevroren is, maar dat is wel logisch). Maar ik ben dus heel tevreden over een agterberg bodem
Stefanootje schreef:Wij hebben een eb en vloedbak maar die is echt waardeloos maar dat komt denk ik omdat die scheef is geplaatst en de eigenaren van onze stal zijn er niet zo consequent mee, ze zetten hem te laat open als het regent. Ik weet niet hoe een agterbergbodem is maar met onze eb en vloed bak ben ik niet blij maar of het door de bak zelf komt weet ik dus niet!
xMariekee schreef:Bij ons is er een agterberg bodem en ik kan eigenlijk altijd rijden (behalve bij sneeuw of als de grond bevroren is, maar dat is wel logisch).
rhijnauwen schreef:xMariekee schreef:Bij ons is er een agterberg bodem en ik kan eigenlijk altijd rijden (behalve bij sneeuw of als de grond bevroren is, maar dat is wel logisch).
wij hebben een eb en vloed bodem en het voordeel is dat als je het waterpeil tijdig laat zakken voordat het gaat vriezen, de bodem mooi los blijft (eventueel een klein beetje zout strooien) en je dus ook bij vorst gewoon kunt doorrijden!
Uiteraard vraagt een dergelijke bodem onderhoud, maar dat is bij elke bodem het behoud van je bodem.
wij hebben ook een (zelf aangelegde) eb en vloed bodem in de longeerbak en die houdt zich ook supergoed!
over een meulendijks-bodem??? komen uit nuenen (Son en breugel) Deze schijnt ook bij Piet Raaijmakers buiten te liggen, dus neem aan dat die ook goed is Eleonoor schreef:Met zo'n aanname zou ik voorzichtig zijn. Misschien hebben ze die bak wel gesponsord aan Raaijmakers en zegt het niets of hij hem echt wel goed vindt.
Zo is het ook gegaan met die all-wheather tuft bakken. Drama's zijn dat, garantie op blessures.