Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maarja sneeuwen doet het hier gelukkig niet zo vaak!

) Nu kan er maar 1 hindernisje in de bak...
Santosww schreef:Die van heeft en afmeting van 18 bij 38. Het is te doen en er maken maar twee mensen gebruik van de bak... Wil makkelijk met zijn tweeen tegelijk rijden.. Nu is hij wel snel nat, er moet dus nog wat aan gedaan worden. Hebben jullie tips??? Hij is echt snel nat, net een afvoerputje...
Iorrr schreef:at Santosww: Laat je oompie maar is met mijn papa praten!!! Onze bak is altijd droog!!!
esther82 schreef:Santosww schreef:Die van heeft en afmeting van 18 bij 38. Het is te doen en er maken maar twee mensen gebruik van de bak... Wil makkelijk met zijn tweeen tegelijk rijden.. Nu is hij wel snel nat, er moet dus nog wat aan gedaan worden. Hebben jullie tips??? Hij is echt snel nat, net een afvoerputje...
Dat is dan toch al bijna een standaardafmeting, daar zou ik op dit moment al heel blij mee zijn.
Is het water niet weg te sluizen naar een sloot naast de bak?
edit:typo
Zeeuwtje68 schreef:Iorrr schreef:at Santosww: Laat je oompie maar is met mijn papa praten!!! Onze bak is altijd droog!!!
Vraagje op wat voor grond zitten jullie?
Zeeuwtje68 schreef:Iorrr schreef:at Santosww: Laat je oompie maar is met mijn papa praten!!! Onze bak is altijd droog!!!
Vraagje op wat voor grond zitten jullie?

runningkawa schreef:Die bij mij thuis is 20 x 60
Zou je veel springen zou ik hem bijv 30 x 60 maken.
Ik vind 60 erg fijn, lekker eens eens een stukje rechtdoor kunnen
Al heb ik momenteel een stukje van 20 x 20 afgezet als longeer bakje, maar dan blijft er nog een gewone bak van 20 x 40 over
We zitten hier op zandgrond op toevallig een vrij hoog gelegen stukje, dat is dus gewoon mazzel hebben
Wij hebben de bak laten keren, gele naar boven gehaald, zwarte naar onderen. Maar nog wel wat gemengd met zwarte, omdat alleen gele snel te zwaar is
Iorrr schreef:Oke! Vraag ik wel schijnheilig of jullie nog wel buiten kunnen rijden..>!

) een buitenbak van 20x40