Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

..
Citaat:is dit erg?
Visconti schreef:Citaat:is dit erg?
Natuurlijk is dit erg, je sluit een dier dat gemaakt is om 14 kilometer per dag te lopen op in een ruimte van 3 bij 3, een dier dat gemaakt is om in een groep met soortgenoten te leven, die sluit je op in z'n eentje, een dier dat gemaakt is om alleen in de buitenlucht te leven, sluit je op in een hokje binnen ... Iedereen die een beetje hierover nadenkt kan bedenken dat paarden hier volledig gefrustreerd van raken.. Als ik jouw was zou ik snel een nieuwe stalling zoeken.
De meeste paarden bij ons vinden het niet eens leuk om met die kou en het slechte weer buiten te staan en aangezien ze nu nog overdags buiten staan, gaan ze rond een uur of 5 toch wel graag naar binnen. Er worden in de winter groepjes opgesteld en elk groepje paarden gaat dan elke dag zo'n 2 uur in de paddock. Ook kan je ervoor kiezen dat je paard in de stapmolen wordt gezet door het personeel, maar daar moet je wel voor betalen. Dus als je paard én in de paddock gaat met een paar andere paarden én in de stapmolen wordt gezet én je komt zelf nog, komt hij er dus 3 x per dag uit.
capopjekop schreef:Opzich is het niet erg als ze 's winters niet in de wei staan, maar dan vind ik een bak of paddock toch wel een pre, zodat het dier toch zo lang mogelijk naar buiten kan.