Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zammie schreef:Wij hebben 1 grote ouderwetse lantaarnpaal met twee bouwlampen erop. 1 staat verder naar achteren afgesteld en de ander dus iets meer naar beneden om het eerste stuk van de bak te belichten. Bevalt prima.
Redneck schreef:Zammie schreef:Wij hebben 1 grote ouderwetse lantaarnpaal met twee bouwlampen erop. 1 staat verder naar achteren afgesteld en de ander dus iets meer naar beneden om het eerste stuk van de bak te belichten. Bevalt prima.
En waar heb je die paal geplaatst? In het midden van de lange zijde?

joyce83 schreef:Dan heb ik nog een andere (misschien rare) vraag. Stel je hebt idd een lantaarnpaal of iets wat hoog is. Wat als de lamp kapot is? Hoe kun je die dan vervangen? Ladder ertegenaan weet ik niet of dat zo stabiel is?
joyce83 schreef:Dan heb ik nog een andere (misschien rare) vraag. Stel je hebt idd een lantaarnpaal of iets wat hoog is. Wat als de lamp kapot is? Hoe kun je die dan vervangen? Ladder ertegenaan weet ik niet of dat zo stabiel is?