Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
udine5 schreef:ik ben heel erg voor weidegang maar uit beide opties zou ik toch voor optie 2 kiezen. Als hij er dan maar wel iedere dag uitkomt. Paddock en stapmolen ofzo. En rijden uiteraard.
Wintervacht is een scheerapparaat voor uitgevonden
2 tot 3x per week moet wel lukken..Judje schreef:Optie 1 natuurlijk!
24/7 buiten is HET BESTE voor je paard! Helemaal als je maar zo weinig rijdt maakt het geen bak hebben niet zoveel uit. Daarnaast zijn er schuilbomen dus ik zou hem daar lekker neerzetten, want een paard 24/7 op stal vind ik bijna mishandeling!

Tine_ schreef:Er zijn dus altijd uitzonderingen, maar ik ken het paard van de ts ook niet.
Ik zou zeker voor optie 2 gaan, ook al is hij misschien niet zo op andere paarden gericht, anders sluit hij zich er misschien wel helemaal voor af ofzo, lijkt me ook niet goed. Als hij regelmatig zijn stal uitkan, en een beetje ruime stal heeft lijkt optie 2 mij beter.
Succes!
desleen schreef:Ik zou voor het buiten staan gaan mits het paard iets meer beschutting en/of een deken heeft. Een dek is toch geen probleem,hoeft niet duur te zijn en heeft het paard net wat meer beschutting

).