Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Askja schreef:- Durf jij jezelf een echt natuurtalent te noemen? Heb jij een aangeboren ruitergevoel?
-Ken jij mensen in je omgeving die volgens jou een aangeboren gave voor het rijden hebben? Of mensen die ten onrechte van zichzelf denken dat ze talent hebben?
-En hoe belangrijk is volgens jou talent om 'de top' te bereiken?
Ik werk hard aan mijn houding en dat gaat, moet ik zeggen, steeds beter. Ik doe mijn best maar een natuurtalent... nee
Citaat:- Durf jij jezelf een echt natuurtalent te noemen? Heb jij een aangeboren ruitergevoel?
Citaat:-Ken jij mensen in je omgeving die volgens jou een aangeboren gave voor het rijden hebben?

Ja ook.Citaat:- Of mensen die ten onrechte van zichzelf denken dat ze talent hebben?

Citaat:-En hoe belangrijk is volgens jou talent om 'de top' te bereiken?

Citaat:- Durf jij jezelf een echt natuurtalent te noemen? Heb jij een aangeboren ruitergevoel?

Citaat:-Ken jij mensen in je omgeving die volgens jou een aangeboren gave voor het rijden hebben?
Citaat:- Of mensen die ten onrechte van zichzelf denken dat ze talent hebben?
Ik wil hier verder niet op ingaan 
Citaat:-En hoe belangrijk is volgens jou talent om 'de top' te bereiken?

), ik houd er van om af en toe een buitenritje te maken, of een stevige strandrit, maar ik vind het hardere werk, in een binnenbak ook altijd leuk. Maar het moet geen sleur voor het paard worden.
Ik moet het puur hebben van het steeds maar beredeneren van waarom wat en wanneer en hard oefenen. En dan blijkt dat je door hard te werken best Z kunt worden.My Dominique schreef:veel mensen die mij voor de eerste keer hebben zien rijden (en de keren daarna) zeggen dat ik talent heb
maar ik denk dat het toch vooral door veel oefenen komt
je komt niet zomaar vooruit
talent of niet
dressuur is absoluut niet voor mij weggelegd!
Askja schreef:-Ken jij mensen in je omgeving die volgens jou een aangeboren gave voor het rijden hebben? Of mensen die ten onrechte van zichzelf denken dat ze talent hebben?
Binnenkort luistert Tin ook perfect naar mij
Jurga schreef:Ik ben ook absoluut geen talent en moet heel hard werken om verder te komen. Ik wil zo graag leren rijden, maar de weg erheen is zwaar, heel zwaar. En natuurlijk moet je er de middelen (paard, instructie) voor hebben.