Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_angela_ schreef:Hoe ver wil je de haren wegknippen?? en vanaf waar wordt het een probleem?
tis immers geen noodzaak
KiWiKo schreef:hmzzzz ben ik simpel in, als het zo een drama is........ dan gewoon lekker niettis immers geen noodzaak
Het is mooier zonder, maar heb ook geen zin in een drama
KiWiKo schreef:hmzzzz ben ik simpel in, als het zo een drama is........ dan gewoon lekker niettis immers geen noodzaak
) wat wegknippen. PolosportJ schreef:KiWiKo schreef:hmzzzz ben ik simpel in, als het zo een drama is........ dan gewoon lekker niettis immers geen noodzaak
Hihi, daarom laat ik het bij die van mij er ook altijd inzitten. Doe alleen het hoog nodige pluis wat eruit komt, maar verder laat ik het lekker behaart van binnenHet is mooier zonder, maar heb ook geen zin in een drama
MyStar schreef:Vindt ze het ook niet lekker als je haar hoofd aait, krabbelt, masseert o.i.d.?? Wat ik altijd doe als ze hun hoofd alle kanten op zwiepen, is lekker krabbelen tot ze hun hoofd omlaag doen en ze ontspannen, en dan hoepla snel (maar met beleid natuurlijk) wat wegknippen.
Verder helpt vastzetten misschien?? Of iemand anders laten vasthouden? Trapje? Of anders zou je nog een praam kunnen proberen maar dat zou ik echt als laatste middel doen. Ze zal er op een of andere manier toch aan gewend moeten raken
ElCid schreef:Bij mijn pony is dit ook drama!! Hij doet er ook alles aan om niet geknipt te worden... Schudden, draaien, voorvoeten de lucht in... Met elke keer kleine beetjes oefenen gaat het wel wat beter. Ik knip ook echt alleen als het echt nodig is en de oorsmeer uit zijn oren komtGewoon niet doen!
Als het zo veel stress oplevert. Jouw pony heeft het 15 jaar met behaarde oren gered, dus zal dat de rest van haar leven ook wel lukken.