Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Arabesk schreef:3 uur buiten is nog altijd 21 uur binnen... realiseer je je dat?
. Arabesk schreef:het minimum: zoveel als mogelijk
en dat meen ik serieus
)Alytje schreef:Arabesk schreef:het minimum: zoveel als mogelijk
en dat meen ik serieus
Idd!
In mijn ogen bestaat er geen 'minimum aantal uren weidegang' wat een paard nodig heeft. Hoe meer weidegang hoe beter.
Als ik in jou situatie zat zou ik er echt alles aan doen om mijn paarden zo lang mogelijk op de wei te krijgen en zou ik niet op zoek gaan naar het 'mimimum aantal uren weidegang' waardoor je paard niet gek wordt en allerlei stalondeugden krijgt... (Dat komt in mijn ogen een beetje vreemd over, al snap ik ook dat je het beste voor je paarden wilt en dat het allemaal niet zo makkelijk is om je paard zo lang op de wei te krijgen)
Kun je niet met je stalgenoten afspreken dat iedereen op een ochtend alle paarden naar buiten doet? Als je stalgenoten niks om weidegang geven zou ik ze het belang van weidegang eens duidelijk proberen te maken. Ze lijken weinig verstand van paarden te hebben als ze hun paarden nooit op de wei hebben staan...
Margytje schreef:Dus dat afspreken... en dat aan hun verstand brengen dat het wel nodig is, dat heb ik opgegeven, bijna iedereen is daar ook ouder dan ik, en ze hebben al langer paarden dan ik, en dan willen ze van mij niets meer aannemen natuurlijk...
( en dan heb ik het dus niet over wanneer het MOET)
, heel af en toe, als het goed weer is en in het weekend ofzo, maar anders heeft niemand intresse om z'n paard erbij te zetten.
.