Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rijoyco schreef:Carboleum smeren/verven, is een soort teerachtige verf geloof ik.
Moet wel een paar dagen 'drogen' voordat je ze weer op stal zet.
)Scum schreef:Insmeren met carboleum (het oude, goede spul, maar dat kun je in Nederland niet meer krijgen volgens mij). Gelukkig hebben wij nog een hele oude pot van vroeger staan.
siroontjuh schreef:hoi hoi
mijn paard staat sinds een maand snachts op stal.
eerst was er niks aan de hand maar nu begint ze aan de stal te knagen.
ze heeft die tik over genomen van het paard dat naast haar staat.
ze konden mekaar eerst zien maar er is al snel een schot voor het raam gezet in de hoop dat ze er mee zou stoppen, maar dat gebeurd dus niet.
ik zou graag weten wat ik er aan kan doen zodat mijn paard niet meer aan de stal knaagt, het zijn namelijk nieuwe stallen! is een beetje zonde als ze nu al kapot gaan.
ik vind het niet leuk maar de eigenaresse al helemaal niet en wij weten geen oplossing meer.
wie kan mij helpen??????
daar zou ik heel blij mee zijn
alvast bedankt
groetjes denise
siroontjuh schreef:ze heb een jolly bal en liksteen in d'r stal liggen en ze krijgt savonds laat ook nog hooi.
Citaat:misschien moet je iets leuks in zun stal leggen..
zoals een liksteen met een smaakje of een horsebal

Scum schreef:Insmeren met carboleum (het oude, goede spul, maar dat kun je in Nederland niet meer krijgen volgens mij). Gelukkig hebben wij nog een hele oude pot van vroeger staan.
Rozanne schreef:Scum schreef:Insmeren met carboleum (het oude, goede spul, maar dat kun je in Nederland niet meer krijgen volgens mij). Gelukkig hebben wij nog een hele oude pot van vroeger staan.
Valt dat nergens meer te halen?