Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Lenneke_ schreef:Ik was Anouar nooit, dat is niet goed voor z'n huid.
Ik spuit hem wel af als hij veel gezweet heeft, op zweet komen namelijk veel vliegen af en dat vind ik niet fijn voor hem.
Nati, heb jij een paard of een barbie?
nee sorry ik heb mijn barbie vroeger nog nooit gewassen jij??,
. Deesiej schreef:Ik heb Midget vandaag gewassen omdat ik 2 weken op vakantie ben geweest en hij was aardig vies maar ik vroeg me af.
Hoevaak vinden jullie dat je je paard kan wassen? Hoevaak per week/maand/kwartaal/jaar?
Ik heb Midget nu zo'n 4 tot 6 keer gewassen dit jaar.
Ik weet ook dat er mensen zijn die voor elke wedstijd hun paard wassen (of het nou zomer of winter is) of mensen die elke week staart en/of manen wassen. Hoe denken jullie erover, hoevaak kan/mag/vind jij dat je je paard kan wassen en wat is volgens jou te veel of te vaak?

Lenneke_ schreef:Ik was Anouar nooit, dat is niet goed voor z'n huid.
Ik spuit hem wel af als hij veel gezweet heeft, op zweet komen namelijk veel vliegen af en dat vind ik niet fijn voor hem.
Nati, heb jij een paard of een barbie?
mijn paarden zijn wit, en ze vinden wassen heerlijk.
Dat vind ik te gek. 

MysticTinker schreef:Dat is het probleem met schimmels, als die 's nachts in de mest gaan liggen dan kun je elke dag wel gaan wassen.
Toen mijn tinker op het pension stond, en 's nachts in zn stal moest, toen was het ook elke dag een geelbuikje.. Ach, mij boeide het niet. Zo lang het maar niet ging klitten of plakken.. Meestal na het rijden met een spons erover, ergste vuil eraf vegen en dat was t. Als je perse een paard wil wat er altijd netjes uit ziet moet je een bruine nemen, daar zie je niet zo veel op![]()
Nu die van mij buiten staat is ie lang niet meer zo vies. Hij slaapt wel binnen in zijn stal, maar loopt altijd naar buiten om te poepen
Maar op de een of andere manier is ie altijd ineens weer superschoon, door het liggen rollen in nat gras en door de regen...