Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En als de beestjes op zijn gaat ie naar de volgende ton. Dat gaat prima.
Hier in de wei drinken ze dat ook, net als de stal waar ik eerst stond.
We hebben wel eens als test een bak kraanwater en een bak slootwater neergezet, het kraanwater was nauwelijks van gedronken, het slootwater was op. MysticTinker schreef:Die van ons krijgen het ook. Er zaten inderdaad hier ook wat muggenlarven en rode wormpjes in, maar we hebben er een goudvis in gezet, en die eet alles netjes opEn als de beestjes op zijn gaat ie naar de volgende ton. Dat gaat prima.
Giorgio_x schreef:die van mij hebben wel elektrische drinkbakken, maar ik merk dat ze meestal liever uit de sloot drinken als ze buiten staan. dus er zou wel helemaal niks mis mee zijn
MysticTinker schreef:Die van ons krijgen het ook. Er zaten inderdaad hier ook wat muggenlarven en rode wormpjes in, maar we hebben er een goudvis in gezet, en die eet alles netjes opEn als de beestjes op zijn gaat ie naar de volgende ton. Dat gaat prima.

_Rijkie_ schreef:MysticTinker schreef:Die van ons krijgen het ook. Er zaten inderdaad hier ook wat muggenlarven en rode wormpjes in, maar we hebben er een goudvis in gezet, en die eet alles netjes opEn als de beestjes op zijn gaat ie naar de volgende ton. Dat gaat prima.
Hahahaha wat een goed idee! Die goudvis zal een lekker leventje hebben
Mijn paard drinkt uit de sloot, niks mis mee
onbeperkt voer grote "kom" 
.