In de buurt is een weilandje die ik zou kunnen huren voor 400 per jaar ( voor mijn idee reuze goedkoop ).
T is een heel redelijk stuk weide, rond de 50 meter breed en 300 meter lang..
T is nu gewoon een weiland zonder omheining.. met 3 kanten sloot en 1 kant aan een koolen veldt aan grensend.. er staat nu nog helemaal niks in het land.. stal of omheining ens
Ik wou dan januari naar die man toe gaan die het verhuurd en dan vanaf januari gaan huren..
ik ga dan om het gehele weiland een omheining neer zetten.. en dan de wei in 4 stukken verdelen..
dan wil ik 3 delen weide houden.. en dan in het voorste stuk.. wil ik een (schuil)stalletje of zee container neer zetten... ( mijn vader wilt eventueel ook een stalletje bouwen.. iets in de richting van een blok hut huisje.. en dan wil ik daar voor een bak of paddoc stukje maken.. ( aangrensend aan de stallen )
Dan zou ik in de zomer gewoon de ponys overdag in t land laten en in de avond naar binnen in de paddoc.. en in de winter de ponys 2 uur per dag op t land en voor de rest gewoon de paddoc en stallen open laten staan zodat ze ook nog in de paddoc kunnen.. op die manier word het gras gewoon goed behouden..
ik wil dan 1 of 2 mensen zoeken die dan een shetlander(`s) of kleine pony(`s) hebben.. en dan wil ik zodra t landje klaar is met omheining en stalletjes en paddoc enz. dan wil ik dan 2 ponytjes er op laten staan.. ( huurders ) die dan tussen de 50 en 75 per maand moeten betalen.. ( hier in de buurt zijn kale weides zonder schuil stal 50 per maand.. ) en dan moeten ze zelf voor hooi bix en stro zorgen.. enz.. en dan wil ik op een gegeven moment.. als ik ook een pony heb gevonden die er ook op zetten ( wil binnenkort ook een pony gaan kopen maar doe rustig aan want wil eerst de wei dan in orde hebben ) die er ook bij zetten..
Nu de vraag... vinden jullie dit een goed plan.. of kan ik het beter anders/ niet doen..
al moet ik het niet / anders doen zeg dan gelijk waarom

Alvast bedankt voor je reactie