ik weet niet precies of het hier thuishoort, maar het leek me het beste ( als het niet zo is mag je even temmen
) Mijn lease-pony eet echt AL het stro op dat in haar stal ligt! Als je het 'sochtends mest ( en dan echt ALLES eruit en nieuw schoon stro erin ) en dan 'savonds weer komt, is de stal weer helemaal leeg. Ze staat dan gewoon op beton en poep
Wat ik nu doe is kuil door de hele stal verdelen over en tussen het stro. Hierdoor is ze een tijd bezig met dit allemaal te vinden en te eten, waardoor er iets meer stro blijft liggen.
Mijn vraag is dus: Wat kan ik hieraan doen? ( buiten op zaagsel zetten --> of welke andere bodembedekker dan ook )
groetjes Mij
Ik sproeide water met groene zeep op het stro en daar werd het wel iets beter van. Ze staat nu op vlas maar ik zorg wel voor veel hooi, ze heeft blijkbaar behoefte aan veel ruwvoer 
Ze krijgt sochtends berg kuil + kilo brok, eind van de ochtend nog een berg kuil, savonds kilo brok en nog een berg kuil. En daarbij staat ze nog regelmatig een aantal uurtjes op de wei gras te vreten
Ze heeft alleen slechte hoeven dus dat vieze bovenaan gooien vind ik niet zo'n fijn idee.